MENU

Regulamin

I. Postanowienia ogólne

Sklep Internetowy oktopus.com.pl jest prowadzaony przez firmę:

OKTOPUS Sp. C. Barbara Miedzińska-Cienki, Piotr Cienki
ul. Mikołaja Reja 59
64-100 Leszno

Sklep internetowy oktopus.com.pl prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
Składając zamówienie, Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i akceptuje jego postanowienia.

Oferty zakupu, w postaci zamówienia, może składać każda osoba pełnoletnia właściwie wypełniając formularz. Zamówienia można składać codziennie przez 24 godziny na dobę.

Zamówienie będzie realizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem, poinformujemy o tym Klienta.

Sklep zastrzega sobie prawo weryfikacji zamówień, które wzbudzają jakiekolwiek wątpliwości włącznie z jego anulowaniem o czym poinformujemy klienta drogą mailową.

Klient może wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia lub wycofać je droga mailową, pisząc na adres: biuro@oktopus.com.pl do momentu zrealizowania zamówienia (wysłania przesyłki) .

Ceny podane na stronie internetowej są w polskich złotych i zawierają podatek Vat. Nie zawierają kosztów transportu.

Termin płatności przy przedpłacie na konto wynosi 7 dni. Po upływie tego terminu transakcja jest anulowana.

Jeśli kupujący nie zaznaczył w formularzu opcji faktura do przesyłki jako dowód zakupu dołączamy paragon.


Sklep zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci sklepu mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

II. Zamówienia, płatności.

Zamówienie może złożyć jedynie klient posiadający aktywne konto w sklepie oktopus/
Kupujący obciążany jest kosztami dostawy określonymi w momencie składania zamówienia.

Możliwe są następujące formy płatności:

Za pobraniem - gotówką przy odbiorze towaru (opcja wyłączona dla przesyłek kurierskich).
Przelewem - po złożeniu zamówienia i wybraniu takiej formy płatności w e-mailu z podsumowaniem zamówienia wysyłany jest numer rachunku bankowego oraz kwota do zapłaty. Niezwłocznie po zaksięgowaniu pieniędzy na Naszym koncie zamówienie jest realizowane, pakowane i wysyłane. 

Wysyłka towaru następuje w przeciągu 3 dni godzin dni roboczych a w przypadku zaksięgowania pieniędzy na koncie lub złożenia zamówienia pobraniowego. Sklep zastrzega sobie jednak opóźnienie w wysyłce w szczególnych przypadkach do 4 dni roboczych. W przypadku opóźnień Sklep poinformuje o tym Klienta.

Sklep nie bierze odpowiedzialności za opóźnienia wysyłki związane z brakiem kontaktu z Klientem.

III. Wymiany

Wymieniane przedmioty muszą być dostarczone w oryginalnym opakowaniu, z metkami oraz nie mogą nosić śladów użytkowania.

Wymiany przyjmowane są tylko i wyłącznie z wydanym w czasie sprzedaży paragonem. Paragon jest podstawą do zwrotu gdyby towaru na wymianę nie było - w innym przypadku jest od odsyłany w paczce zwrotnej. 



1. Przed wysłaniem wymiany należy najpierw przesłać odpowiednią informację na maila: biuro@oktopus.com.pl

2. Paczkę z wymianą należy przesłać na adres Sklepu - zostanie on podany w mailu stanowiącym odpowiedź na mail zgłaszający wymianę.

3. Wymianie podlegają wyłącznie produkty nowe i nie noszące żadnych śladów użytkowania.

4. Koszty przesyłek które dotyczą wymiany ponosi Klient.

5. Niezastosowanie się do któregoś z powyższych punktów regulaminu jest podstawą do odmowy realizacji wymiany.

IV Zwroty

Zgodnie z ustawą z 2 III 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient ma prawo zwrócić kupione przedmioty w terminie do 10 dni.

Czas 10 dni na zwrot liczony jest od momentu odebrania przesyłki ("Art. 10. 1. Termin dziesięciodniowy, w którym konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia wydania rzeczy, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi - od dnia jej zawarcia.") do momentu nadania paczki zwrotnej.

Zwracane przedmioty nie mogą nosić śladów użytkowania.

Prosimy przed odesłaniem staranne zabezpieczyć produkt i jego opakowanie folią i dodatkowym pudełkiem.
Zwroty przyjmowane są tylko i wyłącznie z dowodem sprzedaży np. wydanym w czasie sprzedaży paragonem lub imienną fakturą.

Zwroty wysyłane 'Za pobraniem' nie będą odbierane.

Zwrotowi nie podlega towar pochodzący w wymiany za wyjątkiem sytuacji, kiedy od momentu odebrania pierwotnego (pierwszego) zamówienia do dnia wysłania zwrotu nie minęło więcej jak 10 dni.

Nie ma możliwości zwrotu należności przekazem pocztowym.

Zlecenia przelewów wykonywane są w ciągu 14 dni od dnia otrzymania paczki.

Paczkę ze zwrotem należy przesłać na adres Sklepu - znajduje się on w zakładce 'Kontakt'.


Wraz z paczką odsyłającą towar należy dostarczyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy kupna-sprzedaży.

W przypadku odrzucenia zwrotu produkt/produkty zostaną odesłane do Klienta na Jego koszt.


VI. Reklamacje produktów nie używanych

Wadliwy produkt należy odesłać na adres biura/firmy (zakładka: Kontakt) wraz z paragonem/fakturą oraz oświadczeniem opisującym podstawę reklamacji.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od otrzymania produktu.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony, a jeśli nie będzie to możliwe, Sklep zwróci zapłatę lub (po konsultacji z Klientem) zaproponuje na wymianę inny produkt.

Brak kontaktu/informacji o reklamacji ze strony Sklepu oznacza, że została ona rozpatrzona na korzyść Klienta a nowy egzemplarz odesłany na Jego adres na koszt Sklepu.


VII. Reklamacje produktów używanych

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji produktu używanego należy wadliwy produkt odesłać na adres biura wraz z paragonem oraz oświadczeniem opisującym podstawę reklamacji.

Decyzja reklamacyjna zostanie podana listownie lub mailowo w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki.

Produkt do reklamacji należy dostarczyć czysty i suchy, odpowiednio zabezpieczony folią i dodatkowym pudełkiem.

Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z ustawą z 27 VI 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego (Dz.U. nr 141, poz. 1176 z późn. zm.)

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony, a jeśli nie będzie to możliwe Sklep zwróci zapłatę lub (po konsultacji z Klientem) zaproponuje na wymianę inny produkt.


sklep internetowy: webSylium
Strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie plików cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. [X]